Ziekenhuisbezoek in Sri Lankaanse stijl - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Henk en Jeroen - WaarBenJij.nu Ziekenhuisbezoek in Sri Lankaanse stijl - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Henk en Jeroen - WaarBenJij.nu

Ziekenhuisbezoek in Sri Lankaanse stijl

Door: Jeroen & Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk en Jeroen

25 Juli 2015 | Sri Lanka, Arugam Bay

Ook deze keer ging de wekker weer vroeg af want we zouden weer gaan surfen. Deze keer bij Elephant rock omdat de golven bij Whiskey point niet zo hoog zouden zijn.
Aangezien Jeroen bloedheet uit zijn bed kwam hebben we besloten even langs te gaan bij het ziekenhuis. Dit ziekenhuis was heel anders dan in Nederland. Dat hadden we al wel verwacht maar dit niet. Een bed van twee lagen schuim, ongedierte door het ziekenhuis en de gekko's over de muren. Dit was wel weer leuk om mee te maken(behalve voor Jeroen..). We zijn er weer weg gegaan in de hoop het snel over was.
Verder hebben we lekker geluncht en uitgerust op het strand. In de avond hebben we weer lekker gegeten en wat drankjes genomen.

Henk en Jeroen

Hallo allemaal! Deze zomer gaan wij in samenwerking met De Vliegende Meubelmakers naar de organisatie ‘Home of Hope’ in Sri Lanka voor vrijwilligerswerk. Dit is een kindertehuis voor kinderen die slachtoffer zijn geworden van de burgeroorlog of andere vormen van geweld, en kinderen zonder ouders. Deze kinderen hebben dus vrijwel geen toekomst. Wat ons doel is, is om aan de oudste jongeren binnen de drie en een halve week dat wij hier zijn de basiskennis van het vak meubelmaken over te dragen. Via dit blog kunnen jullie ons volgen! Wij zullen hier regelmatig een stukje tekst plaatsten en wat foto's. Na deze drie en een halve week gaan wij nog twee weken backpacken. Wij hebben hier onwijs veel zin in! Groetjes Henk en Jeroen

Actief sinds 07 Juli 2015